Helgen .

Denna helg har varit ganska lugn .
Den började med att jag och Jessica skulle ta ett tidigare tåg hem .
Tåget gick sönder och vi fick stå still mitt ute i skolan i över två timmar i väntar på ett ersättningsbussar skulle komma och hämta alla på tåget .
Men som tur var så var Lisa och Kristin i närheten så dom kom och hämtate oss !!!
Sen efter det så blev det xmox360 spelande för mig och Jessica, och sedan vidare till Per på lite party .
Ja, det var fredagen det . .
Igår, ( lördag ) så blev det mycket lugnare .
Pappa kom och hälsade på mig när Timmy var på jobbet och jessica tävlade .
Sen på kvällen blev det mer xbox spelande, jag gick upp och la mig ganska tidigt och jessica gick hem till bea .

Nu sitter jag är hemma, har druckit mitt morgon te, rastat Solex och skall sätta igång med söndags-städningen .
Vid fyra skall jag och Timmy iväg till susanne och peter för att äta middag .

P&K

Kommentarer
Postat av: m

det låter ju ganska lungt

2009-10-18 @ 13:50:55
Postat av: Viccan

Längtar tills du kommer till mig imorn saknar dig älskliM

2009-10-18 @ 18:49:17
Postat av: Jessica

Sammanfattningsvis tycker jag det har varit en bra helg :)

2009-10-19 @ 09:49:51

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0