Minnen

'' Det är jobbigt när sina minnen springer ikapp en,
Håller fast kroppen och trycker den hårt mot marken .
Sakta men säkert kväver den mig och jag får panik .
Tårarna prässas ut ur mina ögon och jag somnar .
När jag väl vaknar igen undrar alla vad det är som har hänt
och jag vet inte vad jag ska säga .
Dom slår och tvingar fram svar ur mig och man blir lämnad ensam igen .
Desperat letar man efter någon som bryr sig, iallafall för ett litet tag .
När man väl är framme på sin topp igen,
då faller man till baka och samma visa börjar om igen . ''

'' Vad har man gjort i alla dessa år ?
Skall man fortsätta att hålla sin gömd ?
Som om man inte fanns ? ''

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0