Önskemål

Ja, jag har nu fått in lite önskemål och lite skvaller m.m om ´några fler bloggerskor .
Men även om några killar som skriver blogg .
Själv tycker jag att det är jätte roligt att det även finns killar som skriver blogg,
men hallå . . Paow asså . . . Han beter sig som en fjolla och glassar omkring i kissies ljus .
Jag tänkte faktiskt hålla mig på kissies och paow´s liv i några inlägg framöver .
Varför är det så oerhört många som läser deras bloggar ?
Det KAN INTE vara för att man tycker om som ch för att dom är ens idol . .
DET FUNKAR INTE !  Det måste vara för att man stör sig så oerhört mycket på dem !
Det gör iallafall jag, och tänker nu berätta det för alla !
Måste bara se mig omkring och hitta lite mer fakta .
På återseende !

Om ni har några önskemål om vad jag skall skriva om,
behöver inte bara vara om bloggare,
skriv det till mig så skall jag se vad jag kan göra .

Kommentarer
Postat av: M

Ska du ägna detta åt på heltid ?

2009-10-08 @ 15:49:32
Postat av: Antonia

jajjemänsan !

2009-10-08 @ 18:28:18
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0