Skooolan !

japps, masade mig ju upp till skolan idag, tröts att jag inte hade någon som hällst lust att göra det .
Hade bara El-säkerhet på fyra timmar sen så slutade jag . . .
Nu så måste jag få tag i Jessica, vet inte hur . men måste !
Hon har ju inte fårr hem sin nya mobil än så det är bara att försöka skriva till henne på internet .
Inte så lätt det häller mad tanke på att hon inte sitter vid någon dator !
aahh ! hehe . . Men men . .

Skall plugga och bara ha mys-tjejkväll med Jessica idag .
Kommer antagligen lite skvaller, tankar och funderingar senare iallafall =)

Tack ännu en gång syster för min blogg ! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, vi är ju rätt duktiga på det där med knäppa tankar. Jag satt nyss och tänkte på att om man slutar bry sig om saker så borde man ju också sluta må dåligt över dem :P var det en dum eller smart tanke? :) puss

2009-10-14 @ 08:29:10

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0