Sur,tvär och tråkigt

Sitter åter igen i vardagsrummet framför datorn, lyssnar på musik och solex gnagarpå sitt ben .
Försökte göra lite nytta förut igenom att ta fram skolböckerna, men det funkade inte . Läste inte ens klart första meningen innan jag blev trött, sur och tvär och la ihop grejjerna . Sen tänkte jag att jag kanske borde städa lite, typ damsuga och tvätta golven kanske ?! Ja, bra idé, det är ju inte så tråkigt och inte så krävande häller .
Men det ändrade sig ganska snabbt, damsugarpåsen var proppfull och jag har ingen mer . . . aahh !
Nu har jag kagt in ved i brasan så det inte får plats med en ända vedpinne till .
Brinner som f*n  ! ! !

Snart skall jag gå ut med solex i det friska höst vädret och träffa Ida och Annie .
Vi skall väll gå omkring lite och sen fika eller något . får se .
Sen kommer ju Timmy hem och då är det dags för mat . .
Sen då ?! humm . . nee vet inte . får se med det med . .

aja . hörs !
P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du plockar ut påsen så kan du pilla ur allt skräp och sen kan du använda den igen :p hehe men vi hörs du gumman...

2009-10-31 @ 15:29:24

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0