Tröja för 10.000kr ?!?!

Jag tycker faktiskt att det är såå oerhört patetiskt att köpa en tröja som kostar 10.000 kr .
Tycker inte ni det ?
Och vem är det som skall göra det då? Joo, Kissie .
Någon som är förvånad ?
Nej, trodde väll inte det . .

Asså, jag är ingen as snygg tjej som kan bada i pengar .
Jag lever ett vanligt liv med pojkvän och hund i vårat hus, pluggar och jobbar .
Jag kämpar för mitt liv, och får inte allt på ett j*vla silverfat som de andra stora bloggarna .
Jah är schopping galen och älskar att festa . . .
Vad är den största skillnaden mellan mig och de andra ?!
Förutom att jag har ett liv som jag förtjänar och har en hjärna ?!

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0