tyst i skolan

Ja, då sittar man här igen framför skolans datorer .
Med tanke på att det är så tidigt på morgonen så är det väldigt lugnt och tyst här inne .
Även ute i gallerian . Nästan lite för tyst !

Igår träffade jag ju Jessica efter skolan .
Hittade henne tillslut på ett café där hon satt och pluggade och drack kaffe .
Försökte ta ett kort på henne, men på nästan alla gör hon en knäpp min eller blundar .
Men denna fårduga iallafall ! =)



Vi hade det mysigt med filmer som hipp hipp och uptown girls .
God mat, kaffe och nötter .
Idag skall jag hem till mina älsklingar .

HÖRS !
P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

guud så fin :P

2009-10-15 @ 09:06:08

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0