10/9 -09

10 September 2009 . . .
Vad tiden har gått fort !
Det får mig att tänka tillbaka på vad som har hänt nu på sistonde . . .
Blir mörkrädd som jag samtidigt hoppar av lycka .
Mycket konstig känsla, kanske måste åka iväg ett tag . .
Den 21 September ( Lovisa fyller år då ) så skall jag på hockeyn i linköping .
Den 2 Oktober skall jag åka till Lindesberg, till min syster .

Jaa ni, det är inget annat som är planerat i mitt liv . . .
Eller joo, jag skall jobba i pinnarp sommaren 2010 !
Mitt shema är nästan helt tomt, men varför hinner jag inte med något ändå ?
jag sitter ju för f*n bara här i huset som ett litet miffo och gör inte ett skit . .
Jo, jag städar, - bra Antonia ! för det gör jag ju inte varje dag, JOO !

Jag har så många idéer, men inget blir som sagt av .
Ingen motivation till skolan, inget att göra på fritiden . . .
Men jag skall vara glad, jag har ju en pojkvän som är arbetsnarkoman och en schäfer/rottis som är knäpp .

Jag har mina vänner med,
dom är inte många men dom betyder så oerhört mycket för mig !
Men trots att jag är så rastlös, så hinner jag ändå inte med dom alla .
Vad händer då tror ni ?
Joo dom blir fundersamma, börjar undra hela tiden om jag är sur, tjatar på om att vi skall ses hela tiden, när vi väl gör det är det bara en massa problem hela tiden som jag inte orkar lyssna på,
Dom blir sura över det, jag blir trött och ännu mer uttråkad,
dom blir arga på mig och så måste jag säga förlåt för att jag betett mig ''illa'' . 
och sen börjar allt om igen . . .

Possitiva klubben .

Kommentarer
Postat av: Viccan

Jag finns för dig...

Vi flyttar redan den 18/9

STOR DAG..



Tänker på dig <3

2009-09-10 @ 22:38:41
Postat av: Antonia

VI ? du flyttar mamma . <3

2009-09-10 @ 23:09:24
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0