12/9 -09

Hejsan hoppsan !

Behöver nog inte säga vart jag är,
för om ni har läst min blogg tidigare så vet ni nog antagligen det ! hehe
Igår så kom ju Jessica till mig .
Vi bakade scones som vi hade till kaffet och pluggandet .
Mycket trevligt trots att hon envisades med att få mig att fatta min matte B .
Tror ni att man känner sig lite underlägden när hon sitter med sin matte bok som är Matte C & D ?
Hehehe. . . jaha .
Sen på kvällen kom Robert, Tomas och Carro hit .
Tomas och Carro var barnfria i några timmar, förstår att det var skönt för carro att komma ut lite .
Det blev idol tittande och lite på början av kändisdjungeln .

Blev en ganska tidig kväll och idag har jag inte en aning om vad som händer .
Kim var nyss här och hämtade sin xbox360 kontroll och ett spel,
TUR att jag har mitt kbvar så att jag kan spela om jag får rikigt tråkigt =)

Kommentarer
Postat av: Viccan

Passa på att spela nu inte många dagar kvar nu hehe

2009-09-12 @ 18:51:46
Postat av: Jessica

Det var trevligt att umgås med dig en hel dag :)och du fattade ganska mycket för den delen;)

2009-09-12 @ 21:02:32

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0