13/9 -09

Hejsan !

Idag har jag städat hela undervåningen,
bakat äppelpaj, tvättat, diskat och lagat mat .
Jag bjöd mamma,pappa,timmy och kim på paj förut =)
Gjorde lite för mycket så har en form över med paj som skall in i ungen ikväll till kaffet .
Lovisa skall komma hit, så får ta och bjuda henne på en bit med .
( På bilden brevid så har den inte varit i ugnen än )

Jaha, imorgon är det dags för skola igen .
Känns som om det var evigheter sen jag var där .
Och det är ju över en vecka sen med . . oops !

Kommentarer
Postat av: Viccan

Kanon gott vad duktig du är älskling...



Jag vet vad du ska få i julklapp, (potatisskalare) haha

2009-09-13 @ 23:06:31
Postat av: Isa

haha, ja..

Den är grym ;)

2009-09-14 @ 09:06:08
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/
Postat av: mormor

jätte duktigt !!!

2009-09-14 @ 16:01:14

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0