18/9 -09

Hejsan hoppsan !

Sitter nu i skolan och har svenska, har prov nästa fredan på Antiken . Tråååk !
Alla mina tankar är på den sista lektionen som är idag, då skall jag ha mitt prov på internationella relationer !
Önska mig lycka till, för det är ett STORT prov !
Sen efter det så måste jag stressa mig upp till skarpan, mamma flyttar från kisa idag till linköping .
Så skall hjälpa dem att bära in allt från flyttbilen .
Sen efter det så måste jag få i mig något att äta och skynda mig hem till kisa igen .
För sen är det ju som sagt utgång till tolvmannabacken !
Jim Olofsson
och Micke Johansson har fest och det skall tydligen komma ganska mycket folk .

nej, nu måste jag och Louise jobba med resten utav frågorna om Antiken .
Skall försöka att komma med bilder sen .

P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag håller på DIG LYCKA TILL med provet !!!

2009-09-18 @ 14:50:49
Postat av: Jessica

Lycka till gumman! :) syns ikväll

2009-09-18 @ 14:54:00

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0