20/9 -09

Halloj !

Igår var jag inte riktigt på topp om man säger så .
Det var jätte kul ute i tolvmannabacken, massa folk och nästan alla dansade och var på bra humör ! =)
Timmy kom sen och hämtade mig, orkade ju liksom inte gå hem . . hehe

Igår var vi pch hämtade tomas, carro och ellie i stan sen blev det en oerhört tidig kväll för mig och timmy .
Men inte för lilla solex inte, han var nog fan vaken hela natten och lekte med sitt ben så att det lät som om han försökte riva huset eller något .
Nu sover han som en stock brevid mig i soffan .

ikväll blir det nog ganska lugnt, jag skall städa och tvätta lite .
Timmy äy och tränar på att backa med lsatbilen och släpet med kim .
Skall kanske förbi susanne och peter .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0