30/9 -09

GodMorgon allihopa !

Sitter nu i en data sal i skolan, Jag som redan är klar med uppgiften som skall lämnas in idag får sitta och lalla omkring på Internet  m.m . . hihi . En bra start på skoldagen tycker jag allt !

Imorse körde pappa mig till skolan eftersom att jag har så mycket packning som skall till Kisa .
Så jag har min väska och allt i hans bil så kommer han och hämtar mig efter skolan och kör mig till bussen ! =)
När vi kom ut till bilen så fick vi börja skrapa rutorna och när vi gck över gräsmattan utanför porten så fick vi frost på skorna .  Som sagt tidigare, vintern kommer nog tidigare än vad jag hade planerat .
Tur att jag hann att köpa mig lite höst kläder med mamma iallafall !

Idag så skall jag hem till kisa, hem till mina älsklingar !  <3

Nu är det även inte långt kvar tills jag åker till Lindesberg !
Till JOi

Kommentarer
Postat av: Viccan

Saknar dig redan.. Längtar tills du kommer tillbaka hit, puss

2009-09-30 @ 11:06:09

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0