8/9 -09

GodMorgon !

Då sitter man åter igen nere i vardagsrummet med Solex och Timmy jobbar .
Huvudvärken håller i sig, Timmy skulle komma hem med tabletter till mig lite senare .

När man sitter hemma ensam om dagarna så hinner man att tänka ganska mycket,
när huvudet tillåter det förståss !
Nu har jag kommit in i en period när jag vill schoppa loss lite och skaffa mig en ny stil .
Lite nya jeans, stickade tröjor, hår förlägning och färgade linser . . .
hehe, ja varför inte ? Bli en helt ny människa . hehe, nee då. men lite =)

Aja, nu skall jag sätta mig i soffan med en kopp te och kanske spela lite xbox =)
 
Timmy ringde nu, Han och mattias har nu beställt kaffe kl 9 .
Jag trodde att jag hade slutat jobba för i år, men icke !
Serveringspersonalen får aldrig ledigt, trots att den är sjuk ;)

P&K


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är bra att du värmer upp till nästa sommar gumman. vi hörs puss&kram

2009-09-08 @ 13:26:34
Postat av: Viccan

Stackars dig...Kan lämna Tequila till dig i morn. <3

2009-09-08 @ 19:31:20

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0