Skolan .

Hejsan igen !

Sitter nu i datasalen i skolan och väntar på att nästa lektion skall börja .
Det är ganska skönt att bara försvinna bort från allt stök och sitta här
framför fatorn och bara koppla av lite .
fick sluta en halv timme tidigare från Kommunikations lektionen pga att halva klassen skall ta skolfoto .
Ida är inte i skolan än, och Lovisa har fortfarande lektion.
Så jag sitter här själv.
Men det rör faktiskt inte mig så mycket .
Jag får ju blogga ! =)

Jag är jätte nöjd men mina nya kläder, skor, väska och plånbok !
Springer runt i skolan och lyser känns det som .
Får inte in några ilder på skolans dator, så kommer nog fixa det när jag kommer hem till pappa ikväll .
Om jag hinner, förståss, jag har matte prov i morgon så måste plugga tilld det .

Y = Kx + m . . . . huumm . . . hoppas att jag fixar det asså !
Skulle igentligen behöva lite hjälp och genomgångar av Jessica, men det får fixa sig iallafall !
Nej, nu känner jag att jag skriver om allt och inget .
Så jag loggar nu ut från datorn och går och tar mig en kaffe .
hihi =)

P&K


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror du klarar det :) men jag ringer dig ikväll så då kan du ju fråga om du har fastnat på ngt. men tycker vi ska träffas snart.. puss

2009-09-29 @ 11:59:59

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0