Stor bloggare ?

Ja hur skall man bete sig för att bli en stor bloggare ?
Vi har ju kissie, kenza, blondinbella och många många mer som är stora bloggare och känar multum på sina bloggar och har oerhört många läsare om dagen .
Man undrar ju hur dom har gjort för att ha det så .
Alla säger att man skall skriva om känslor, mode och fest .
Men för att käna på det hela så måste man först hitta läsare och sen sponsorer .
Det är mycket som man måste tänka på, och viljan att blogga måste alltid finnas där .

Jag kanske inte har det roligaste livet att läsa om,
men jag ligger i med bloggandet ändå .
Läsare, ja det har jag . Inte lika många som vissa andra, men dom finns .
Nej nu skall jag gå tillbaka till mina vardags sysslor och försöka tänka på något annat än bloggandet .

P&K

Kommentarer
Postat av: m

det tycker jag att du gör rätt i

2009-09-26 @ 13:02:53
Postat av: viccan

sitter varje dag och läser din sida på mobilen. Puss

2009-09-28 @ 10:05:29

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0