Bädden

Hejsan ! Här kommer jag med en liten instickare ! hehe
Det har gått några dagar som jag inte har bloggat, jag veeet !
Men det är så att jag har faktiskt haft ganska fullt upp nu i några dagar .
Och så är det så att datorn har legat här uppe på mitt nattduksbord .
Det är såå skönt att ligga i sängen och kolla runt lite på datorn innan man lägger sig ner helt för att sova .
Så det är ett tips till er alla som har bärbara datorer . ( Nej mormor, jag vet att du inte har någon ) =P

Aa, idag var det ju skola på förmiddagen och sedan praktik på eftermiddagen .
Efter Praktiken gick jag hem för att fixa iordning här hemma .
Vi har ju inte fått upp allt än, och högen med tvätt är GIGANTISK ! heheh
Så jag har något att göra i ett par dagar nu iallafall . Det är ju bra det .
Förutom att jag måste plugga på pykologi Provet som är på fredag .
Ja just det ja, jag fick reda på vad jag fick på förra Psykologi Provet, ett poäng ifrån MVG, så jag fick VG med andra ord, men fattar ni så oerhört irriterande ?! aja . . .

Nu skall jag sova, GodNatt !

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Då är det bara att "plugga" lite mera till detta provet, lilla gumman, det vet jag att du kan !

2010-04-13 @ 08:37:23
Postat av: Jessica

Fan så surt jag hatar sådana resultat :( hoppas det går bättre på nästa.

2010-04-14 @ 09:50:35

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0