Dagens stök


Ligger nu i sängen med hela familjen och tittar på Van Helsing . Myyys ♥
Idag på praktiken så var min mentor på besök, det gick bara bra och det var ganska trevligt .
Jag fick bara positiva besked .
Sen efter praktiken kom Timmy och Kim och hämtade mig .
Vi åkte ner till glasögonaffären för att göra synundersökning inför körkort,
en jätte snäll tanke tycker jag, men det var bara det att jag inte kunde legitimera mig, så jag fick åka hem igen .
Sen kom Emelie och Elias på besök .
Elias fyllde ett år igår, GRATTIS ! ♥
Jag lagade baconröra efter ett tag, det tyckte han var supergott ! Åt som en häst ! hihi

Nej nu skall jag myyysa . GodNatt

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0