Ett tag sedan

Hejsan hoppsan ! =)

Ja nu ver det ett tag sedan som jag bloggade igen . hehe
Helgen har varit skapligt lugn, i lördags så kom Bella och Marcus förbi för att titta på hockey .
Så här plågades jag med att sitta och titta på HV - DJURGÅRDEN . Morfar vände sig i graven och jag ville gå ut och gräva mig en egen . hehe
Sen i söndags, ( igår ) Så var Timmy, Bella och Marcus iväg till Vimmerby för att titta på folkrace,
och jag satt hemma med Tequila och väntade på att mamma skulle komma och hämta henne .
Och det gjorde hon, som tur var . hehe .
Och lite senare så åkte jag, Timmy, Mimmi och Per och hämtade en folkrace bil som Timmy var tvungen at ha just då, direkt ! hehe . . .

Nu idag så har jag varit på praktiken hela dagen och efter det så träffade jag Sanna på byn och tog en fika . Det var mycket trevligt . =)
Nu sitter jag hemma och äter Cassler och potatiskroketter . =) Göttigt !


Kommentarer
Postat av: a

haha se där ja (: inte ofta hittar någon som heter det

2010-04-20 @ 14:27:29
URL: http://antonniaaa.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0