Inför den stora dagen


Uuurrscchh vad trött och seeeg jag är !
Jag har grovstädat nästan hela huset, och det är inte lite kan jag lova =P
Nu sitter jag och väntar på att Timmy skall komma hem från arbetet,
han var bara iväg och körde ett lass, så att såå många timmar har jag inte varit utan honom idag .  =)
Imorgon så fyller han år med ! 23 bast blir älsklingen,
En MASSA grattis till honom !
Jag har tur som är ledig från praktiken i morgon,
så jag kan vara hemma och fixa iordning det sista innan folket kommer .
Ja, Timmy har en ganska stor familj . =)

Ne, nu skall jag gå och göra mig lite te och kanske någon liten macka .
Sen blir det att skölja ur hårinpackningen . göttans .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Du får gratulera TIMMY från mig med !!!!!!!!!!!

2010-04-06 @ 09:24:24
Postat av: Josephine

Hej, fin blogg.

Tack för kommentaren :)

Kramar

2010-04-06 @ 22:47:38
URL: http://josephinevchall.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0