Lite allmänt

Hallluuuuuh ! =)

Idag så var det en kort, men intensiv dag på jobbet . 
Ja jag känner att jag faktiskt kan skriva jobbet ist för praktiken,
för idag så hade jag lektione heelt själv, planerade själv och informerade andra lärare och vikarier om vad som gällde för idag och i morgon . Häärligt !

Så jag kom hem vid lite efter elva, slet upp Timmy ur sängen och åt lite mat .
Efter det så åkte jag och Timmy iväg på en kaffe hemma hos Susanne .
Göttans trevlans =) hehe .
Och nu så har vi bara varit och åkt runt på småvägarna runt om Kisa .
Jag tycker s mycket om att sitta och bara åka omkring .
Utan stress eller tid .
Men vi kunde inte ta en längre sväng för Timmy vet inte än om han kanske komer få åka och jobba.
Jaaaa ni, annars så har jag inte så mycket att säga om livet just nu .
Det lever, hihi =)

Kommentarer
Postat av: mormor

Visst är det skönt bara att åka runt i bilen, det gillade jag med , spec. när barnen var små och Rolf kom hem från skolan och jag hade varit hemma med barnen hela dagen.

2010-04-22 @ 14:30:17
Postat av: Jessica

Det låter mysigt, vi måste plocka in lite tid för oss i helgen :)p&k

2010-04-23 @ 09:12:07
Postat av: Antonia

Vi och vi Jessica, det är väll mera d som är iväg på massa saker ela tiden . hihi <3

2010-04-23 @ 15:16:42
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0