Stackars Akilles


Här sitter jag hemma, skalar mig en apelsin och har Akilles i mitt knä .
Och klockan är bara 15.23 . Häärligt !
Jag slutade tidigare idag för att ta hand om min älskade lille vän .
Faster Lojsan var iväg till vimmerby med honom idag för att han skulle kastreras .
Så nu ligger han här i mitt knä som sagt, lite smått ynklig om man säger så . hehe
Men han klarar sig, lugna puckar .
Med tanke på puckar så fick jag rycket igår . Visst, igentligen hejjar jag inte ETT DUGG på djurgården,
men jag blir förbannad när dom förlorar över HV71 .
Om Djurgården tar hem guldet detta år, så kan jag förlåta LHC som förlorade mot dom,
men om HV71 vinner, nej då gräver jag ner mig .

Okej, så illa är det väll kanske inte, men nästan . hihi
Nu är det äntligen fredag, och var har denna dag/kväll att bjuda på ?
Lite fredagsmys ? Ja, jag får hoppas på att Timmy inte kommer hem alldeles för sent ikväll .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Han piggnar nog till snart.

2010-04-23 @ 17:13:25

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0