Trööött !

GodMorgon på er alla !
Ja jag vet att det inte är morgon längre, utan att klockan är 11.51, men jag vaknade nyss och ligger fortfarande kvar i sängen .
Den nya sängen ! Ja vi har köpt en ny säng, heeelt underbart !
Det är lite mer som skall upp här i sovrummet, men det kommer bilder på detär det är klart. 
Om jag glömmer, -påminn mig då ! hehe . . . .

Igår så hämtade jag ju Julia lite innan två på fritids .
Vi gick och handlade en massa frukt och grejjer, sen hem till mig, där vi spelade wii i flera timmar ! Vi hade jätte kul ! haha . . Och vad frukt vi åt ! =)

När hon hade gått hem så satt jag och tittade på lite när Kim och Timmy satte ihop sängen och lite .
Men det var ganska tråkigt så jag gick ut en sväng . Har ng blivit heelt beroende utav det tror jag !
haha , men det är ju bra det ! eller huur !?
Aja, jag gick ner till Tomas en sväng, satt på bänken och snackade lite skit med honom .
Efter ett litet tag kom även Timmy och Kim förbi med och hoppade in i våra komversationer . =)
Vi tände ljus och sade sedan hej då .
När vi kom hem igen så bäddade vi sängen och så var den dagen slut . .
Kim-boy sov på soffan .


Som sagt så ligger jag i sängen fortfarande, funderar på om man skall lägga ner datorn och sova vidare lite,
eller om man skall gå upp, äte lite frukost, duscha och ta tag i dagens uppgifter . - huset !

aja, skall kolla lite på tv först iallafall . Här uppe, haha !

P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att den nya sängen blir bra till slut och att du får det fint i sovrummet ( ty där tillbringar man ju så stor tid )

2010-04-10 @ 12:33:33
Postat av: joi

jag saknar dig.

2010-04-11 @ 13:33:01

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0