Antonia Måleri AB


Dagen igår var helt underbar !
Timmy följde med till stan och var med mig, JOi och Sandra när vi handlade en MASSA saker till bäses rum .
Möbler, gosedjur, färg osv, osv, osv ! ♥
Skall nog inte ens berätta hur mycket jag gjorde av med . hihi
Träffade även mor min en snabbis, det var synd att det bara var en så kort stund, men det var tevligt iallafall !
Direkt när vi kom till kisa, hade druckit en kopp kaffe och tagit upp alla saker till garderoberna där uppe så satte vi igång och målade !
Även det första jag gjorde när jag vaknade i morse var att sätta igång och måla ännu ett lager på väggarna .
Så nu är den ena färgen klarmålad ! =)
Bara en vit fondvägg kvar och sen är det dax att börja sätta ihop möblerna .
aahhh, vad roooligt !

P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

Vänta på mig med möblerna ;) kommer så fort jag bara kan älskling !!! Tack för igår, puss

2010-08-24 @ 17:34:29
Postat av: Svar till JOi

Får hoppas på att jag kan hålla fingrarna i styr och vänta tills du kommer hit igen . Men som sagt, då får du f*n ta och skynda dig, är snart klar med målandet =)

2010-08-24 @ 20:31:57

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0