Bus-resa



Okej, igår så åkte jag och Ewelyn först till Norrköping för att titta på en ny barnvagn, vi var inte riktigt 100% nöjda med den vi redan hade och så har det skett en liten olycka med den .
Så vi åkte till Norrköping, och nu står den nya vagnen i min hall =) underbart !
Efter det så snurrade vi omkring lite i Linköping och funderade på vad vi skulle hitta på för bus till jag kom på världens grej ! '' Vi åker till Linde ! '' och så satte vi iväg mot Lindesberg för att älsa på syrran .
Hon blev jätte glad och jag fick en massa bäbiskläder !

Här kommer en bild på vagnen .





Här kommer lite galna bilder på Ewelyn och mig när vi var påväg till Linde =)





villken kula på magen ! hahaha ♥

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0