Fel på dag


Hejsan på er alla !

Denna dag började ganska sent, frukosten var i megen runt ett och då kom Ida.H hit på besök med lilla Wilma .
Det var trevligt att dom kom förbi, vi dracka kaffe och pratade om lite allt möjligt . Avslutade det hela med en lite prommenix så att Solex fick röra lite på sig med .
Då gick Ida hem till sig med Wilma och jag mötte Timmy hemma hos Susanne där vi åt lite soppa, söttans med susannes mat ! =) hihi . Men det var några timmar sedan nu så jag måste ställa mig och koka ihop något här hemma nu, det kurrar ! hihi

Missade totalt att jag skulle vara hos barnmorskan idag, - ILLA !
Jag hade fått för mig att det var den 10de augusti, men det var den andra kl 10 ! hehe
Såg der precis nyss, sp får ta och ringa till henne i morgon och berätta hur det ligger till, att jag helt ekelt glömde . Tur att det är mänskligt ! hihi

Fick detta utav Ida förut :





Heeelt underbar är hon !

Timmy har fått hem sin nys mobil idag med, Samsung Galaxy . Så mycket kontakt får jag inte med honom idag och inte häller i några dagar framöver kan jag lova . Om jag inte skickar ett mail till honom då . haha .
Han har med sig den in på toaletten just nu tll och med ! Ska skriva och fråga hur det går för honom . haha

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Har du många barnkläder från 1 till 3 månader ?

2010-08-02 @ 19:05:20
Postat av: Svar till mormor

Många och många kan jag väll inte säga, men jag samlar på mig =)

2010-08-02 @ 21:09:17
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Oh vilka fina kläder =)

2010-08-02 @ 21:34:08

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0