I'm a Rockstar


Folkracen var ganska snabbt över men väldigt intensiv .
Jag satt där med penna och papper, bockade av fok och hit .
Eftersom att jag har lämnat in min iphone på lagning så har jag en dålig gammal SonyEricsson mobil som gör as kassa bilder ! Med här kommer det lite ifrån dagen allafall :





Självklart så var ju Solex med och hejjade !

Här kommer en bild på lilla mig, hur jag ser ut idag .
Är jag inte en liten rockstar så säg ?!



Nu skall Ewelyn och Robert komma hit och hämta mig för att vi sedan skall åka ut till Pinnarp . Timmy orkade inte följa med, hans förlust =P hihi .
Nee, men vi får väll se hur långvarig jag blir .
Skall försöka att ta många bilder, trots den dåliga kameran och utan blixt .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

FIN bild !!

2010-08-21 @ 18:45:39

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0