Lång dag


Oj oj oj, jag är helt slut i kroppen nu . Det har varit en lång dag idag .
Pappa ( som blev mitt besök idag ) har nu åkt och jag har plockat undan från vårat kaffe och fika .
Det var mycket trevligt att han kom förbi, trots att det inte var så länge .

Annars så har denna dag bestått utav att jag gick hem till Ewelyn med Solex .
Där klippte vi klor på hundar och trimmade en av hennes vovvisar .
De fick springa av sig på trädgården och sedan gick vi på en prommenix bort till ''udden'' där iallafall Solex badade . De andra vågade inte riktigt hoppa i vattnet . hihi
Sen åkte vi och stor handlade lite . Eller ja, andra skulle kallade för att stor handla antar jag, men för mig är det en vanlig inhandling . hehe . Förstår inte hur vi i min lilla familj än så länge bestående utav mig och Timmy kan göra av med så mycket mat och sopor . Hur kommer det bli sen när bäse kommer då ?!
haha, jag kan inte ens tänka tanken . hihi

Bilder ifrån ''udden'' :

 







Hemma hos Ewelyn och Robert :




P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Har hon Kineser ??????????

2010-08-12 @ 20:59:41
Postat av: mormor

Är de galna oxå ?????

2010-08-12 @ 21:00:17
Postat av: svar till mo

2010-08-12 @ 22:00:58
Postat av: Svar till mormor

jajjemänsan, det är kineser och de är helt underbara i psyket ! =)

2010-08-12 @ 23:02:17
Postat av: Ewelyn

japp kineser... galna jo d kan man ju säga ne goare kineser kan man nog ej ha ! synd bara att dom e så sönder avlade.

kram på mormor

2010-08-13 @ 09:11:11

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0