Mycket gjort idag =)


Jag jag har inte bara varit hos barnmorskan idag, utan massa mer kuliga saker =) hihi
Dagen började med att vid sju gå upp och få i sig morgonmackan och ta solex för att gå en liten prommenix till Ewelyn . Timmy hade snott Robert för henne så jag gick dit och fick mitt morgon kaffe och framför allt, - gott sällskap ! =)
Efter det åkte vi bort till barnmorskan på besök, och ewelyn förljde med mig hela vägen in och småpratade med oss =) . hihi .
När vi var klara där så stannade vi upp på kisatorg, det var ju sista gången idag och vi var ändå ute och for .
Just det ja, jag är tvungen att äta järntabletter, min järnproduktion är för dålig just nu . Eller ja, det har jag alltid vetat . men men . . . Nu gör vi något åt det !   =)
Efter det åkte vi en snabis sväng till pinnarp och åt en glass, det var länge sedan jag var där nu .
Så det var allt lite trevligt !
Sen åkte vi och handlade, Ewelyn tog en snabbis på systemet och jag handlade på hemköp .
Hahaha, det är väl så det kommer att vara ett tag framöver . Mina vänner på systembolaget och jag i mataffärer .  Finnimang ! =) hihi
Sen så åkte jag hem och nästan direkt när jag hade landat så ringde *Timmy och sa att jag skulle gå ut . jaha ?!
ookej, stressa ut, ( jag blr jätte stressad för typ inget ) sätta mig i bilen och åka ner till Kimek, ( Timmy's arbete ) för att äta smörgåstårta . Göttans ! =)

Nu sitter jag hemma och tittar på Timmy som springer omkring i huset som en annan tjej och försöker göra sig i ordning utan min hjälp . hahaha, alltid kul att se .
Han skall snart ner till några vänner och sedan ner på Kisa . Det är öltält och grejjer ikväll .
För min del blir det hemmakväll med Solex och Akilles .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0