Pedagogiskt


Hejsan på er alla ! =)

Jag har haft ganska mycket att göra nu i några dagar och har därför missat att gå till datorn och fixa ett inlägg här på bloggen . Jag har målat klart alla väggar och en dörrkarm i bäses rum nu .
Syd att jag inte har någon bra mobilkamera eller batterii våran ''vanliga'' kamera så jag kan ta bilder och visa er . Men det kommer, jag lovar !
Jag vet inte häller om jag kan hålla mig länge till med att plocka upp alla möbler i rummet .
Jag skall inte bädda och fixa med sådant, med tabnke på damm och lite sådana grejjer, men de hårda tingen kan jag ju pocka upp, eller hur ?
Då ser jag ju om det behövs något mer och så kan jag flytta runt på alla möbler och känna efter ordentligt, så att allt är på sin rätta plats när lille bäse väl kommer .


Jaha, skolan har ju börjat med . Magen har blivit klapad ett antal gånger utav ''främmande'' människor i BF-klassen . Jag själv har nu gått ur Barn och Fritid och har självstudier, hemma och i '' pedegogiska verkstan '' i skolan . Så vid vecka 43 skall jag vara klar med mina utvalda studier och sedan går jag hem på mammaledighet .


Dessa paket fick jag hem för någon dag sedan .
Fullt med kläder i lite större storlek till bäse .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Vem fick du så många kartonger av? Så snällt !!!!

2010-08-27 @ 12:27:10
Postat av: mormor

2010-08-27 @ 12:29:13
Postat av: Sver till mormor

av mig själv ! :P

2010-08-27 @ 13:46:05

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0