Sjukgymnast



Hejsan hoppsan ! =)

Sitter hemma i soffan med en kopp kaffe, inget ovanligt om man säger så . hehe
Idag så vaknade jag ganska sent, vid halv 12 var jag uppe och traskade .
Har sovit så oerhört dåligt i natt igen så det är sjukt .
Vaknade hela tiden både utav bäbissparkar och utav värk .
Men det är bara att bita i det sura och gå vidare .

Hade även en tid hos sjukgymnasten idag, så där har jag varit med .
Asså, jag kan inte säga att jag trodde att det skulle vara smärtfritt att vara gravid,
inte alls ! Men att det skulle vara  SÅ HÄR kämpigt, det trodde jag då inte . hehe .
Men man lär sig något nytt hela tiden =)
Nu har jag fått ett bälte som jag skall gå omkring med, då jag går omkring .
Kanske inte nrä jag bara skall ut till köket och tillbaka till vardagsrummet, men om jag skall städa och gå ut och gå så skall jag tydligen ha denna på mig :




Den är OERHÖRT sexig på, jag lovar ! hahaha !! Ler*

Nu snart skall Timmy komma hem och sätta igång med taket igen .
Dom har tagit en liten paus med det eftersom att Peter har varit i Norge på semester och fiskat eller vad det nu var han gjorde . Åkte skidor tror jag dock inte att han gjorde . hehe
Och så skall Robert och Ewelyn komma förbi när dom hr ätit klart . Så kaffet är färdigt sedan länge och kakorna är framme . göttans ! =)

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Varför måste du ha detta bälte ?

2010-08-11 @ 18:10:10
Postat av: Svar till mormor

Det stabiliserar höfterna

2010-08-11 @ 19:22:39

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0