Små äventyr


Igår, ( lördag ) så åkte jag, Lojsan och Annica och åt på Doce här i kisa .
Det var jätte trevligt och väldigt god mat !
Det tog nog inte ens fem minuter mellan varje skrattanfall vi fick, helt underbart !
Vi åkte ner dit vid halv sju och kom hem runt elva, så det blev allt några timmar där nere .
Jessica kom förbi när vi hade ätit klart och var på ''sluttampen'' på det hela sedan så körde hon oss hem .
Trots att det bara var andra gången som jag åkte med henne så har jag vant mig mer nu än vid första omgången då vi åkte till stan och hon körde mig till skolan . Det känndes väldigt konstigt att hoppa in i bilen när det bara var hon som satt där inne och framförallt i förarsätet ! haha . Men det gick så bra så, hon är duktig =)

Nu alldeles strax skall jag och ett gäng åka till Målilla på folkrace och lägga anbud på bilar .
Så det är ingen som vi känner som kör idag, tror jag . hehe .
Vi hörs nog av när jag kommer hem igen, om jag orkar =) hihi

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

SKA DU KÖPA BIL INNAN DU HAR KÖRKORT ????????????????

2010-08-29 @ 11:36:15

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0