söndag

GodMorgon på er alla !

Sitter nere i soffan och har precis fått i mig frukosten med timmy och nu blir det kaffe .
Det är söndag idag och då är det dax att bädda ren sängen, städa av hela huset, all tvätt, m.m .
Tänkte även planera lite hur vi skall göra med huset angående dekorationer osv när taket är klart och huset målat .  Sen så måste jag även snart palnera inför den 19 då det skall vara kalas här hemma .
Jag fyller ju faktiskt snart år ! =) Vet inte vad som är det speciella med det hela, men men .
Förr längtade jag massor till att fylla 18, men nu vet i f*n om det kommer bli så stor förändring .
Innan längtade jag till körkortet och destämde att jag skulle köra upp och skriva på min födelsedag, men nu kommer inte det att gå .
Eftersom att jag inte har någon att övningssöra med och jag kan inte skriva in mig på körskolan för att jag inte har något leg än . åååhhhhh, blir så irritated ! =) hehe
Men när jag väl har fyllt 18 så ska jag och Timmy åka upp till Linköping, polishuset där och fixa mig ett leg .

Ne, nu måste jag fylla upp lite kaffe och sedan sätta igång med huset och sen kanske Ewelyn och Robert kommer förbi en sväng .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Men herregud ett leg. måste du ju ha. Det måste du väl kunna ordna....

2010-08-08 @ 19:27:52
Postat av: mormor

Varför inte ta körkort nu?????????????????????????????

2010-08-08 @ 19:28:27
Postat av: Sandra

vilken fin design du har! :D

2010-08-09 @ 12:31:08
URL: http://sandralyckejohansson.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0