Trött och seg


Halv ligger i toröljen hemma och tittar på Animal planet och lallar omkring på datorn .
Solex ligger i den andra och Timmy och Akille ligger och sover ihop i soffan .
Jätte gulliga är dom . Timmy kom hem, väckte mig och så åt vi frukost ihop .
Och nu som sagt ligger alla och sover . Jag försökte lugga lite, men jag har gjort det så effektivt innan så jag kan allt ta och lägga undan skolböckerna idag och antagligen i morgon med om jag inte åker upp en snabbis till skolan . Jag skall nämnligen till barnmorskan och ta lite prover i morgon vid 10, jobbig tid .



Igår fick vi inte med oss någon bil alls, vi vad fyra styckn som lade bud, men som sagt ingen bi fick vi med oss hem . Kanske bra det, men Timmy är inte så jätte glad över det .
Men men, nu skall jag försöka hitta på något innan jag somnar jag med .

Bäse sparkar och lever så dant i magen på mig så jag mår lite illa och får ''uppstötningar'' utav det, så det är nog bäst att jag börjar tänka på något annat innan jag får hända mig över toalettholken =P . hihi

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0