Väldigt lyckat


Gårdagen blev väldigt lyckad, så länge som jag var där iallafall . hehe .
Pratade med en massa gamla vänner, helt underbart !
Det var en så bra stämning, alla pratade med alla, skrattade och delade historier .
Jag, Ewelyn och Robert åkte hem ganska tidigt dock, ca halv 12 var jag hemma och kröp ner i sängen hos min stackars sambo med huvudvärk . Men nu idag är han pigg igen och är ute på folkracabanan . Men han kör inte idag, bilen gick så pass sönder igår så att det inte var någon idé att försöka laga den tills idag .









Ni var ju redan förvarnade angående den dåliga kameran, så här har ni lite bilder iallafall .
Senare under kvällen när det kom fler folk kunde jag inte ta några kort alls .
Det blev för mörkt bla .

Nu så skall jag sätta igång med min ''söndagsstädning'' och förbereda en inköpslista inför imorgon .
För då kommer jag möta JOi och Sandra på stationen i Linköping och sedan börja inhandla en massa bäbissaker, tex spjälsäng, skötbord, garderober och mycket, mycket mer ! =)
Först måste vi ju få lite färg på väggarna, ååhh så kul det kommer att bli . !!!

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att NI får en trevlig dag tillsammans !!!

2010-08-22 @ 11:46:54

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0