Ack så fort !


Attans vad dagarna går fort nu ! Och jag antar att dom inte kommer att gå saktare framöver direkt, haha !
Idag så har vi varit hemma och en sväng vid 4 hos Susanne och Peter på kalkonmiddag . As gott !
Timmy och Bastian har bott i soffan nästan hela dagen, det ända mys jag har fått med min son var under matningen, blöjbyterna och lillens bad, annars så har Timmy haft honom heeela tiden . Helt underbart att se dom två, och ack så lika dom är !



Imorgon skall Timmy jobba heldag, det känns som om det var länge sedan . Både jobbigt och tråkigt, men då får jag passa på att mys med Bastian . hihi . Skall nog träffa Lojsan med en sväng, får se om hon kommer hit eller om vi knallar bort till henne .
Nej, nu skall jag mysa ner mig ordentligt i soffan med Timmy . ♥

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0