Fel dag, - igen !


Här sitter jag i soffan, dricker kaffe och äter lussebullar och pepparkakor .
Bastian ligger och sover och Timmy är på jobbet, House i full gång på tvn .
Jag hade tänkt att skotta snö och lite så ikväll igentligen, men eftersom att Timmy inte kommer hem förens runt midnatt så får det bli i morgon ist . VIll inte lämna lillen inne själv när jag går ut, visst så sover han nu, men om han vaknar och skriker eller något så hör ju inte jag det ! Så nej, det år som sagt vänta tills i morgon !
Men då måste jag göra det på förmiddagen, eftersom att jag måste skotta fram grinden på framsidan så att brevbäraren kan komma in igenom den och till dörren då han skall lämna min leverans ifrån Oriflame . Jag hoppas iallafall på att det kommer i morgon . . . .
Eller vänta nu, vad är det för dag ?!?!
Ammen va fan, jag har trott att det har varit onsdag hela dagen idag . . . aahhh !
Men men, skönt det då måste jag inte stressa med skottningen . haha, typiskt mig !

Ja men annars så händer det inte så mycket, skall träffa Mimmi i morgon . Hon skall komma hit runt elva tiden . Om det hade varit som förr så skulle jag vara tvungen att ställa klockan så att jag var vaken och uppe ur sängen när hon kommer hit, men inte nu längre . För nu har jag ju min lilla mat-och-sov-klocka Bastian . haha .

P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

jag saaaaaknar dig <3

ni är mina allt.

snart ses viiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

2010-12-14 @ 23:32:12
Postat av: Anonym

förresten du kommenterade inte min blogg!!!!!!!!!

jag ÄR rolig

2010-12-14 @ 23:34:38
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 02:02:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0