Igår, Inatt, idag


Sitter hemma i soffan med tvn i full gång på ganska hög volym faktiskt .
Bastian Somnade inte när det var lågt, så jag höjde, gungade lite på babysittern och nu sover han ! hehe .
Det är ju skönt att han kan sova när det är massa liv och rörelse runt om honom, men undrar om det kommer att hålla i sig och om det gör det så kommer i ju inte ens kunna ha det helt tyst på nätterna .....
Vi har ju alltid tv,n igång i sovrummet med, men väldigt lågt . jaja, vi får väll se .

Igår var ju jag och Timmy iväg till Linköping för att handla grejjer till köket, det var roligt att det bara var jag och Timmy som åkte, trots att jag var lite nojjig över att lämna bort Bastian i några timmar till Lojsan . Inte för att jag tror att dom inte skulle klara det, dom är världsbästa föräldrar, men ändå . hahah . Min lille skrutt ♥
Jag och Timmy pratade om allt mellan himmel och jord i bilen, sjöng och drack statoil-kaffe . hihi .
Sen inne i stan så kom vi fram gemensamt om hur vi skulle ha det, ( men med mina färger, brun och sand ), sprang omkring som två pajaser och han körde omkring med mig sittandes på varu-vagnen . hahaha !
Massa kul ! =)

När vi kom till Kisa igen så bjöds det på mat hemma hos Lojsan och sen åkte vi hem . Jag tog en dusch och matade Bastian . Men han hade sovit den största delen hemma hos Lojsan, så ja han var piggelin när vi kom hem och hade ätit .
Ville INTE sova . . . ååhh . . . Det var faktiskt väldigt jobbigt och mitt humör pendlade ganska duktigt .
Men det är bara att blunda en stund, andas och räkna till tio och börja om från början .
Tillslut somnade han ju !
Men när det var dags för mat igen så kände jag att det var ganska kallt i hans vagga och tyckte synd om honom, så han fick sova brevid mig i sängen under täcket . Det gillade han allt ! . haha . Myyyysigt !

Idag så skall Jessica komma förbi en sväng, när hon har vaknat och fixat med hästarna så vi får se när det blir . hehe . Oj vad mycket jag har skrivit nu . Får se om det kommer ett litet inlägg senare idag/kväll .

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har varit färdig i en timme typ nu väntar bara på att vattnet ska bli varmt så att jag kan duscha :-) sen kommer jag. :D

2010-12-30 @ 14:27:14
Postat av: Anonym

ursäkta har du en sån liten i babysitter?? tänk på hans rygg!! den är inte så stark än

2011-01-05 @ 13:56:40

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0