Julstökande


Oj oj oj, har inte hunnit med att blogga så mycket nu runt julen .
Gårdagen var lyckad, mycket lyckad !
Lilla Bastian sov väldigt mycket på julfrukosten hemma hos Susanne och Peter men hemma hos Timmy's mormor och morfar var han vaken ganska mycket .
Han fick både massa paket och fick träffa tomten, dock så bara skrek han när han var i tomtens knä, men iallafall ! haha .



Idag så har det varit full rulle heeeela dagen, har varit hemma hos Mormor där vi äen träffade min kusin Nora och min morbror Figge, efter det åkte vi hem till Pappa och Maria på fika och mys med Bastian och till sist åkte vi hem till Mamma och Jocke där vi åt mat, fikade och bytte paket .

Nu är vi hemma igen, Bastian sover, jag har färgat och klippt håret på Timmy och nu sitter vi i soffan och tittar på några avsnitt utav arga snickaren . Attans vad bra det är !! hihi .

Iorgon blir det nog lugt på dagen och sen vid 4 så skall vi bort till Susanne och Peter för att äta kalkon med släckten . Trevlans ! =)

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

GOD FORTSÄTTNING !!!!!!!

2010-12-25 @ 21:22:40
Postat av: Viccan

Skicka bilder till mig :)

God fortsättning <3

2010-12-26 @ 10:55:23
Postat av: Sofia

Hej! Låter som om ni haft en bra jul!

Hoppas att fortsättningen kommer vara lika god och att vi ses snart!



Kram på er och ta hand om er! <3

2010-12-26 @ 22:27:26
URL: http://liimitededition.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0