Kyla


Sitter vid Timmy's nya bärbara dator . Attans vad stor den är tillskillnad ifrån min lilla mini Pc som vi har använt nu i ett år hela tiden . haha . Känns nästan som man man sitter och skriver på en TV . haha .
Denna natt har varit underbar !
Timmy har fått vara hemma hela natten och Bastian vaknade bara vid 4 och ville ha mat .
Sen på morgonen tog Timmy honom ner och jag fick sova vidare . Heeelt underbart ! Tack älskling ♥
Det blev morgonkaffe och en lugn start på dagen , Bastian sov när jag kom ner och när han väl vajnade blev det en massa mys i soffan och Timmy åkte med sin mamma för att köpa julgran till henne i Rimforsa .
Nu har ham hämtat Solex och är påväg för att dokumentera någon lastbil som har kört av vägen . Det var tydligen rätt så illa, men jag tror inte att någon kom till skada, så det är ju skönt det iallafall . Men urch vad läskigt ! aja, skönt att det inte var Timmy som satt i lastbilen !!!!

Idag är det lugna gatan, det är ju så j*vla kallt ute så någon tur med vagnen blir det nog inte !
Imorgon skall jag ju till BVC, så då blir det ju en ganska lång tur med vagnen .
Så får hålla mig inne tills i morgon .
Lojsan kanske skulle komma förbi idag, får kolla med henne hur det blir . hehe .
Hon kanske också går i ide med tanke på kylan . hehe .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0