Morgonmys


Gick och la mig vid 8 tiden igår, och det an jag säga att jag inte gör om !
Jag tänkte så att om jag går och lägger mig tidigt så får jag ju sova fler timmar, men visst det fick jag väll göra, men ack så mycket tröttare jag var när Bastian vaknade och ville ha mat . Tålamodet var inte alls det samma som när jag har gått och lagt mig vid 11-12 tiden . Konstigt det där, men aja så är det . hehe .
Vi har legat i sängen hela familjen läänge nu på morgonen . Tittat på nyhetsmorgon och druckit kafe i sängen, mys pys . Jag fick gå ner några gånger för att värma mat till lillen och hämta pellets en omgång bara .
Nu är vi alla i soffan, Timmy tittar på film på sin dator med Bastian i famnen i et litet knyte och jag sitter här brevid, bloggar och lallar omkring på facebook .
Härlig och lugn morgon ! =) .
Dagen idag blir nog inte så fartfylld, vara hemma och ta det lugnt .
Ikväll vid 6 skall vi vara hemma hos Lojsan ( Timmy's syster ) på julmys . Det gillas ! =)

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0