Planerna för dagen


Vi vitte ju inte riktigt vad vi skulle göra idag, om vi skulle åka till Linköping, vara hemma och mysa eller om vi skulle ta vagnen och gå runt lite i kisa . Men det ändrade sig fort från att inget veta till att veta fullt ut . haha . Timmy blev utringd akut till E4an för att salta . Det höll på att bli enbart is på vägen eftersom att solen sken och så förr graderna fort . Så ja, det blev bara jag och Bastian kvar hemma med djuren undertiden som han är borta på jobb .
Just nu väntar vi på Lovisa som skall komma på kaffe .
Mycket trevligt ! Det blir första gången om hon träffar lillskrutt ♥

Jag var ute och hämtade ved förut, hahah .
Ni skulle sett mig, halv springandes med en pappåse full med ved, pulsandes i snön med en ivrig Solex springande runt mig . Och jag stressad över att Bastian inte skall vakna när jag inte är inne i huset !
Just nu är jag kanske lite pipplig, men det tycker jag att man som mamma såhär tidigt får vara ! =)

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0