Tröttis


Sådär, nu var vi hemma igen och alla tre har även fått ner mat i magen .
Bastian ligger och sover och jag och Timmy halv ligger i soffan, jätte trötta och sega .
Han hade gått upp 90g, så det var godkänt . 
När vi tittade på lappen som det stod tid och så när jag skulle vara där, så kom vi fram till att det inte alls var idag som jag skulle dit med honom . hahaha ! Det var i morgon, men dom hade överseende med det och tog emot oss iallafall, dom hade inte så mycket anat att göra . Så det var ju tur det  . haha .
Min härna hånger inte riktigt med . hihi

Om ca 40 minuter skall Skrutt äta igen, så det känns lite onödigt att försöka somna nu eftersom att jag antagligen kommer att somna precis när han börjar skrika efter mat . hehe . Brukar bli så .
Ne, lite kaffe sen så är man nog igång igen . Måste ner till tvätten om en timme med . . .
gäääääsp *

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi.. Så det kan bli, synd att ni inte kom som i morrn.. För vi ska dit i morrn mä.. Hade kunnat passa på att ses.. :) Vi går ner till Glimten o leker lite med melvin innan det är dax för vägning kl 10.45.. Hoppas iaf allt är bra med er?

Känns som det var suuuper länge sen vi "snacka" lite över chatten.. hihi..

kram

2010-12-14 @ 14:54:17
Postat av: Lotta mamma till Elvira

Hejhej ja det finns faktiskt en del nu som är -18 och mamma :)

Men guuud vad liten och söt han är!

2010-12-14 @ 21:53:28
URL: http://morsanlotta.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0