Dec. 18, 2010


Har inte hunnit att blogga idag .
Bastian har sovit jätte bra inatt, vaknat två gånger ifrån när vi gick och la oss .
Han sov i sin vagga i natt och det verkade han att gilla . Ingen protest där inte . =)
Morgonen startades med mys i sängen med Timmy och Bastian .
Sedan morgonkaffe och besök utav Kim och Jessica .
Timmy och Kim åkte efter ett tag och jobbade, kör snö hela natten och skall komma hem igen i morgon bitti, som vanligt . tråkigt men så är det . . .
Jessica lämnade mig nyss för att åka på julbord, jag vill med äta julmat !!! hehe .

Bastian har en bra dag idag, inte mycket gnäll och när han är vaken så är han klarvaken och tittar sig omkring så sött . ♥
Själv så känner jag mig helt slut nu på eftermiddagen/kvällen . Dagen var inga problem . . .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0