185 Dagar kvar

Det gör mig lite smått galen att se att så oerhört många som är mina gamla klasskamrater fyller 18 år hela tiden !
För mig är det hela 185 dagar kvar ! Trååkigt ! Jag vill med bli 18, igentligen vet jag inte riktigt varför, eller joo . . Jag ska satsa på att ta mitt körkort Måndagen den 23 Augusti, på min födelsedag !
Sen skall jag tillbringa nästan hela veckan i bilen, hahah !
Sen helgen efter det blir det födelsedagsparty ! , har redan börjar att planera den, men det kommer mer fakta om det lite längre fram . Jaha, vad är det mer jag längtar till då ?! humm . .  skaffa jobb ? Det har jag redan, men kanske ett lite mer heltids, med bättre tider och bättre lön ?! Mmm, skulle vara något . . .  FLytta hemifrån ? hahah, det har jag ju redan gjort ! Läänge sen nu . . =) 
Annars är det nog bara själva grejjen att vara just 18 och inte 17 . . . .

Kommentarer
Postat av: Jessica'

KÖRKORT!!!! Jag vill ha det nu!!!! :P

2010-02-18 @ 14:37:44

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0