Åh, äntligen !

När jag kom fram till Örebro så mötte jag JOi och Sandra på stationen, skönt att äntligen få åka lite bil, trots att jag inte vill sitta i någon som jag hjul längre .  hehe .
Vi åkte runt lite i Örebro och sedan ''hem'' till Lindesberg, handlade och nu är jag ÄNTLIGEN hemma hos JOi och Rille med mitt efterlängtade kaffe ! Guuud såå skööönt !
Ikväll blir det lugnt, tv tittande, chips, dipp och ölkorv . . kanske ett glas vin med, men då somnar vi nog allihopa på stört . Det har varit en lång dag idag, alldles för lång nästan .
Men med tanke på vad jag skrev förut, jag hade rätt . Allt blev mycket bättre nu när jag kom tillrätta !
JOi, Rille, Chicky = ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Vincentgrete

Very nice site. Well laid out.

2012-01-09 @ 12:23:15
URL: http://vincentgrete.blogfeaturing.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0