Buss mot Örebro


Kl. 14.26

Sitter äntlgen på bussen från Mjölby . Men det som är mindre kul är
att bussen bara åker till Örebro och inte vidare till Lindesberg som jag skall . Irriterande om något !
Så min tågresa blev mera en bussresa . Men huvudsaken är ju faktiskt att jag kommer fram, eller hur ?!
Så här sitter jag på en dubbeldäckare och tittar ut över det vita landskapet som vi just nu har över hela Sverige .
Solen har slutat att skina,antar att den också har gett upp hoppet om en bra dag .
Min dag har inte alls varit bra, eller jo . . . Imorse när jag dracka kaffe och pratade med Timmy,
Men efter det har det bara varit kaos . . . Men är nästan heeelt bombsäker på att det kommer bli bra igen när jag får träffa  syster och Rille . <3


Är väldigt förvånad och nöjd samtidigt eftersom att mitt/mammas mobila Telia internet funkar .
Är mitt ute i skogen på en inte alls så stor väg, skall inte klaga !
De varnar helatiden på radion om en massa olyckor, läskigt !

ååhh, kan jag inte vara framme snart ?! HOppas att jag slipper sitta och vänta så länge innan jag kan ta mig till
Linde, äntade ju faktiskt i över tre timmar på denna buss i Mjölby . .

Tack för alla kommentarer ! Detr blir mycket roligare när man har något att läsa ifrån er !
Fortsätt så ! =)




P&K


Kommentarer
Postat av: joi

ring mig :)

2010-02-22 @ 14:40:40
Postat av: becca

det går ju frammåt nu iallfall det är ju bra det :0)

2010-02-22 @ 14:45:55
Postat av: Jessica

Du är väl inte mitt ute i skolan? (okej jag förstod att du menade mitt ute i skogen men jag tror du måste släppa tankarna på skolan nu! Vi har lov ju!! :D hihi

2010-02-22 @ 15:02:18
Postat av: mormor

Hur kommer du från Örebro då ?

2010-02-22 @ 15:02:57

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0