Busskrock

Kom alldeles nyss hem, igentligen skulle jag varit hemma för över en timme sedan, men det ändrade sig ganska fort . Efter att ha suttit på buss 39 mot kisa i ca en kvart så krockar vi med en privat bil .
SOm tur är så blev inga sakdade men bussen så illa att vi inte kunde fortsätta åka med den .
Igentligen fattar jag inte varför, men men .  
Efter en tid som kändes som en evighet så kom poliser och en massa annat folk som skulle dokumentera skadorna på bussen och på personbilen .  Även en ifrån tidningen var på plats efter ett tag och fotade .
Även jag tog lite kort, men det är fel på blogg.se just nu så jag kan inte ladda upp dem .
Försöker om en liten stund igen .

Det som hände, som vi vet så hade vi grötnt och svängde in på den vägen som vi skulle, inga konstigheter .
Men å kom det en gubbe i full fart och trodde antagligen att han skulle hinna före den stora dubbeldäckaren .
Vad han sa, så hade han solen i ögonen, men om man har det så gasar man väll ändå inte ännu mer, och sen så vet jag inte om man missar en sådan stor buss iallafall . . . .

P&K


Kommentarer
Postat av: Jimmy Lilja

Oj , hoppas det gick bra med dej :) Ajuste du har ju ett vit lejon i hjärtat :) Klart du klarar dig :P <3

2010-02-11 @ 16:40:21
Postat av: Anonym

Ja men det är juh klart att hon klarar sej då juh!!!!!!!

2010-02-11 @ 16:42:06
Postat av: m

bra, min dator har krånglat hela dagen.

2010-02-11 @ 16:51:27
Postat av: Viccan

Haha vad tråkigt att m`s dator krånglat :)



Vet redan att du mår bra <3.

Men gubben som körde bilen kunde allt fått lite skador hihi puss

2010-02-11 @ 19:07:47
Postat av: Jessica vilken tur att de

2010-02-11 @ 21:22:33
Postat av: Antonia

Och Jessica är lika duktig på att kommentera som vanligt ! hahaha =)

2010-02-11 @ 22:11:50
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: Isa

tack antonia, det känns så skönt när du kommenterar. Du säger alltid vettiga saker.

ja, du om nån vet ju också hur äcklig ludvika är.

välkommen till ludvika. De du inte vet om dig själv, de vet alla andra!

miss u hun <3

2010-02-11 @ 22:34:05
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0