Morgon/Dag

Hejsan igen !
Hoppas att ni alla har sovit bra !? SJälv somnade jag som en gris ! Tänkte ååhh så skönt ! Äntligen är jag trött när jag går och lägger mig, men när Timmy kom hem vid två så vaknade jag och kunde inte somna om på VÄLDIGT länge ! Så nej, jag var inte i skolan idag häller, detta måste få ett stopp !
Måste komma på ett sätt att sova hela natten lång och gå upp i tid i morgon !
I morgon är det fredag och sista dagen i skolan för denna vecka,  och det är inte någon lång dag för mig häller .
För jag har inte någon teckenkommunikation !
Ååhh, hoppas att jag kommer upp i morgon ! Vill faktiskt det ! ANTONIA RANKLEVEN VILL TILL SKOLAN !

Imorse när jag låg i sängen och tittade på tv med Solex och Akilles så ringde Timmy och sa att vi skulle åka till Susanne och äta frukost, det var både trevligt och roligt ! =)
Men nu är vi hemma igen .

hehe, ne nu blir det soffan och titta på tjockisar med Timmy ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Synd om dig som aldrig får sova men tur att du inte spydde inatt igen då. förstår att det är tråkgit att sitta hemma :( <3

2010-02-04 @ 11:49:28
Postat av: Antonia

Ja det är skönt att jag inte gjorde det, men som sagt ja, sova en hel natt skulle ju vara skönt . Nu drömnde jag en massa hämska drömmar ist . DAMP ! hehe

2010-02-04 @ 12:41:00
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: DEN GRYMASTE I VÄRLDEN!

fan vilka snygga bilder på dig på din d.line! (Y) (: GE MIG OCKSÅ EN SNYGG BLOGG :D

2010-02-04 @ 13:47:48
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0