Mycket att göra

Sitter i skolan och pluggar för fullt .
Det vara välde uppgifter över mig så fort jag kom innanför dörrarna kändes det som . hehe .
Sen så väntar jag på att tiden skall gå så att jag kan ringa pappa och kolla om vi kan luncha ihop, tror inte att vi kan de eftersom att han slutade jobba kl 8 i morse och måste därför vara jätte trött, men vi skulle höras av idag iallafall . ja annars så är det inte så mycket roligt som händer i mitt liv just nu .
Försöker kommapå vad jag skall göra i helgen, men det är inte så lätt det häller .
Alla hjärtansdag på söndag med ! Myysigt ! Hoppas Timmy inte behöver jobba så mycket, vill gärna ha honom hemma då . Hörs när jag kommer hem igen .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0